Thursday 27 May 2010

take your wings outside, you can't fly in here

Önceki gece finalim yüzünden 3 saat uyumuştum, o kadar uykusuz kalmışım ki dün gece 1'e doğru yatıp bugün 1'e doğru uyandım. Uyumayı seviyor olsam da günün yarısını uyuyarak harcamak sinir bozucu.

Uyandıktan sonra ilk iş yatağın yanında yerde duran laptopumu açtım, eğer Yağmur bunu okuyorsan para yattı mı diye daha kontrol etmemişler ama odamızı zaten bizim için ayırıyorlarmış. Daha sonra Lisa'ya doğumgünü hediyesi almam gerektiği aklıma geldi, dışarı çıkmaya fena halde üşenen bir insan olduğumdan Amazon'a bakmaya karar verdim. Ona hediye bakarken kendime mega şirin bir Etnies ayakkabı buldum ve tabii ki dayanamadım. Maillerim arasında mytheresa'dan gelen bir mail vardı, "yeni Marc by Marc Jacobs çantalar geldi" şeklinde. Mailde gördüğüm bir çantanın Etnies ayakkabılarımla ne kadar güzel duracağını düşündüm, ama bütün çanta fonumu Balenciaga'ya ayırdığımdan bu aralar MbMJ bir çantaya 250 euro verme ihtimalim yok. İndirime girerse belki, ama mytheresa pek indirim yapmıyor. Metalik şeylere fena halde zaafım var, görünce kendimi tutamıyorum.




Cumartesi sabahı son sınavım var, John Rawls'un adalet teorisi, Robert Nozick'in minimal devleti ve Susan Okin'in feminist eleştirisine çalışmam lazım o zamana kadar. Cumartesi sabaha sınav koyan insanları kınıyor olsam da yarın olmasından daha iyi sanırım.

Pazar günü Londra'da drag king competition var ve biletimi önceden almış olduğum için oy kullanma şansım olacak. Dünyanın en seksi kadın modeli olan drag king'ler neden bu kadar az bulunuyor Avrupa sınırları içinde emin değilim, drag queen'ler bu kadar her gay bar'a 5 tane falanken. Türkiye'de hiç drag king görmedim mesela, hep queen. Londra'da da ayda yılda bir olan event'ler dışında pek yoklar ortalarda. Amerika'da çook var oysa.

Amerika'ya gitme isteklerim depreşiyor bu aralar. Aslında Ekim gibi falan buradan gidesim var, uçak biletleri buradan daha ucuz, ama vize almaya üşeniyorum. Amerika vizesi sadece Ankara'dan alınıyormuş gibi bir şey duydum geçenlerde, yaz sıcağında sırf vize almaya Ankara'ya gitme ihtimalim sıfır malesef. Acaba buradan alabiliyor muyum? Bazı konsolosluklar yurtdışında bile yaşıyor olsan sadece vatandaşı olduğun ülkeden almana izin veriyor.

Paris'e gitmeme az kaldığını fark ettim, 3 hafta kalmış. Disneyland Paris'e bayılıyorum, orada yaşayabilsem keşke. Acaba Fransızca bilmeyen bir Politics and International Relations ve Gender and Sexuality mezunu olarak orada iş bulabilme ihtimalim ne kadar?

No comments: