Tuesday 25 May 2010

agony & irony

Yılın belirli dönemlerinde nedense Alkaline Trio'ya sarıyorum fazlasıyla. Lise yıllarımın en dinlenen gruplarından olan alkalin üçlüsünü 1 Haziran'da 2. kez izleme fırsatım olacak (ilk izlediğimde mega sarhoş olduğumdan pek hatırlamıyorum konseri), ve bu seneki Alk3 takıntım konser öncesi bir döneme denk geldiği için mutluyum. O gün aynı zamanda Lisa'nın doğumgünü ve konser öncesi the Hawley Arms'da the Mighty Boosh'tan birilerini görmeyi umarak bir şeyler içmeyi planlıyoruz.


Ekim ayındaki Londra Yeasayer konserine bilet aldım. Yarın gece Londra'da konserleri var aslında ama 2 saat yol gitmeye pek üşeniyorum bugünlerde, ayrıca tek başıma gittiğim konserlerde sıkıntıdan abartı içip konserden bir şey anlamıyorum, o yüzden Ekim'i beklemeye karar verdim.

Salak Royal Mail zavallı the L Word DVD setimi kaybetti sanırım. Amazon'dan geçen hafta 24 pound'a aldığım set bugün 51 pound, o yüzden 2. kez alamıyorum. Eğer bu hafta içinde Royal Mail'den DVD'lerin kaderine dair bir mail gelmezse Amazon'u arayıp paramı geri istemek zorunda kalacağım. Posta şirketlerine sinir oluyorum.

Yarın sondan bir önceki sınavım olan Modern Classics of Comparative Politics var. 5 down 2 to go.

5 comments:

inatçı hardal said...

alkaline trio'yu lise zamanında ben de çok dinlerdim ve canlı performanslarını merak ediyorum o zamanlardan beri, hani denk gelsem erasmusla gittiğim zaman o sıralar konseri olursa kaçırmamayı planlıyorum. =)

zerofeelings said...

aa nereye gidiyosun ne zaman

inatçı hardal said...

2011 bahar dönemi fransaya.pek kesin değil ama bakalım işte.

zerofeelings said...

süpermiş fransada olursan ortada buluşuruz artık :)

inatçı hardal said...

mutlaka olur buluşuruz, bi gidebilsem :D