Tuesday 25 May 2010

you're disgusting, i won't miss ya

Az önce sözlüğü açtığımda sol başlıkta gözüme çarpan "iki biraya kendini siktiren taksim kızları" başlığını görünce "yok artık" diye düşündüm. Başlıktaki ilk entry şu, yazarı angrboda:

"1.taksim barları sürtükleridir, iki bira ısmarladığınız zaman eve atarsınız bu kaşarları. sevgilileri oldugunu sonradan ogrenirsiniz, sevistikten sonra bu yaptıgımız dogru degil klişeleri falan. dünyanın en dürüst orospusudur.

bunların level atlamısları ise sevgililerine aldattıgını itiraf eder, moda galiba.

45 lik, mojo, soho, line gibi barlarda takılırlar. bunlar bazen barların kapısının onunde ağlayarak telefonla konusurlar, kiminle konustuklarını bilmiyorum. gerizekalılar."


Benim buna ilk tepkim "Bu nedir yaa?" oldu. En garip kısmı da altına yazılan 15 entry arasında çoğunun "oh yes evet abi Taksim saksocuları" modunda olması. Ne yazsam diye düşündüm, "Ne kadar mal bi insansın sen"den başka diyecek şey gelmedi aklıma, hissettiklerimi kelimelere dökemedim. Bu entry zaten düşündüklerimi kısmen açıklamış:

"15.hayattan ve sevişmekten keyif alan kızlardır sadece toydurlar. bütün bu toy hanımlara buradan sesleniyorum; jargonu kaşar, orospu, kevaşe olan kompleksli türk erkekleriyle yatmayın. zaten erken boşalırlar, e dur daha noluyoz olursunuz. kimseye de bişey ısmarlatmayın, hesabınızı kendiniz ödeyin. prensipli sevişin hani.

(icimdengelsekeske, 25.05.2010 14:22)"


Hayır yani gerçekten insanların "iki biraya kendini 'siktiren' taksim kızları" gibi bir başlık açmasına inanamıyorum. Bu tür insanların babaları da annelerini 'siktikten' sonra kaşar, orospu, sürtük falan diye bağırır mıymış merak ediyorum.

Fringe'deki gibi belirli gene sahip insanları öldüren bir şey üretilsin ve misogyny genine sahip olanlar dünyamızda yer kaplamasın artık mümkünse.

2 comments:

Jane the Ripper said...

Aynı saçmalığı ben de gördüm ama ben troll sanmıştım...

zerofeelings said...

öyle zaten.