Thursday 1 April 2010

you can't love who you want to love in times like these


Alternatip'te "gençliğin eşcinselliğe özendirilmeye çalışılması" diye bir topic açmış birisi, günlerdir o tartışılıyor. Homofobi ile ilgili o kadar çok şey yazdım ki, artık aynı şeyleri tekrar etmekten üşeniyorum. Zaten ben oturup saatlerce mantıklı bir şekilde anlatmaya çalışsam da o tür insanlar için bu bir şeyi değiştirmeyecek. O yüzden bunu belirtip topicten çıktım en son, günlerdir gözüme çarpıyor, yine de ısrarla girip bakmıyorum kim ne yazmış diye çünkü bu tür "düşünce" denemeyecek kadar düşünme eylemi içermeyen şeyleri gördükçe boşu boşuna sinirleniyorum, o insanların öyle ot zekasıyla yaşayıp gideceklerini ve onların ufuklarını genişletemeyeceğimi bilmek beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğratıyor. Daha fazla aynı şeyleri tekrar etmek istemiyorum, o yüzden konu ile ilgili bütün post'larımı -bulabildiklerimi- buraya topladım.

Gerçekten hayatta bir tür karma olmasını ve homofobiklerin eğlence, konuşmuş olmak için ya da her ne amaçla bilemiyorum ettikleri (ve insanların duygularıyla, özgüvenleriyle, özsevgileriyle ve bazen de hayatlarıyla oynadıkları) bu lafların onlara bir gün bir şekilde döneceğini umuyorum.















Şarkı sözü de eklemesem olmazdı:

Homophobia
The worst disease
You can't love who you want to love in times like these


PS. Kalbimin prensesi Dilara, sana yolladığım "Paris'e geliyorum" konseptli mail'i aldın mı acaba?

2 comments:

jackfairy said...

aldim bebegim, asagida cevap verdim, bir suredir feci bir nezleyle bogustugum icin cevap veremedim. Gunun 17 saati uyuyarak, geri kalan 7 saati de nefes almaya calismakla gecti=S
(k)
mailden de cevap aticam, bizim tarihleri belli olsun..

jackfairy said...

Donmesi gerekenler mutlaka donuyor. Sen sinirlenme lutfen, zaten dogal olan birseyi anormalize hatta normalize etmeye calisanlar yorsunlar kafalarini.
-uzunca konusmali-

(evet, turkce cinayeti isledim, biliyorum:))