Tuesday 30 March 2010

it's not a hit

Sonunda US Foreign Policy essay'imi bitirmiş bulunuyorum. Foucault essay'imden de 67 aldığımı öğrenip mutlu oldum, 80 üstü alan zaten olmuyor ve olursa uluslararası journal'larda yayınlanıyor çünkü.



Reading line-up'ı açıklandı. Gördüğünüz gibi pek ilgi çekici değil. Görmek isteyebileceğim maksimum 10 grup var şu listede, onların da çoğunu zaten görmüş bulunuyorum. Eğer ilerleyen günlerde süper isimler bu listeye eklenmezse (ki pek sanmıyorum), 500TL verilesi bir line-up değil kesinlikle, o yüzden biletimi satmayı düşünüyorum. İşin iyi tarafı bilet paramı çanta fonuma katabilecek olmam.

Ricky Martin'de eşcinsel olduğunu açıklamış. Biz zaten biliyorduk, ama olsun. "I am proud to say that I am a fortunate homosexual man. I am very blessed to be who I am." demiş hem de. You go Ricky Martin!!


Any asshole can open up a museum
Put all of the things he loves on display
So everyone could see them
The house, a car, a thoughtful wife
Ordinary moments in his ordinary life

2 comments:

sourang said...

biz de bu aralar American Cultural Concepts dersinde Us Foreign Policy yi işlioruz, çok ilgimi çekti, acaba master ımı tarih ya da uluslarası ilişkiler tarzı bişe yapsam mı diye düşünmedim değil.

zerofeelings said...

bence US FP master olarak çok ilginç olabilir.. ben şahsen ortadoğu latin amerika rusya asya ıvır zıvır politikası yerine US seçtiğim için çok memnunum çünkü direk dünyadaki herşey bi şekilde onlara bağlı oluyor, ilginç bir konu bence evet.