Thursday 24 March 2011

the northern line is the loudest

Bugün bana İngiltere'de okumakla ilgili bir şey soran birinin sorusunu cevaplamak için devletin vize veren organının web sayfasına bakıyordum ki, 2 gün önce öğrenci vizeleriyle ilgili yeni değişikliklerin açıklandığını gördüm. Nefesimi tutarak korka korka açtım sayfayı, ve öğrendim ki post-study work vizesi Nisan 2012'de kalkacakmış. Ben Aralık 2011 gibi falan mezun olmuş olacağım, bir dersten kalma gibi beklenmedik bir şey olmazsa bu vizeye başvurabileceğim yani. Post-study work vizesi İngiliz üniversitelerinden mezun olanlara 2 yıl ülkede kalıp iş arama/çalışma imkanı veriyor. Sonra iş bulursanız bu süreyi uzatabiliyorsunuz.

Ben mezun olmadan psw vizesi kalkacak ve başvuramayacağım diye çok korkuyordum, inanın şu son 6 aydır en büyük stres kaynağım buydu, her gün mutlaka kafama takılıyor ve içime dert oluyordu bu "Mezun olduktan sonra burada kalmaya devam edemeyecek miyim" korkusu. Hell, bugün otobüste okul yolunda Thames nehrini geçerken London Eye'a bakıp Londra'dan ayrılmak zorunda kalırsam diye üzülmüştüm kendi kendime. Umarım bir sorun çıkmaz ve psw vizesi alıp 2 yıl daha kalabilirim, bu şehirden gitmeye hazır değilim çünkü henüz.

No comments: