Wednesday 14 January 2009

last night in town


Dünyanın en güzel albümü Greatest Lovesongs Vol.666'tir ve daha iyisi asla yapılamaz, albümü yıllardır dinlememiş olsam da felaket eminim bundan.

Your love is the only thing I live for in this world, oh how I wait for the day your heart burns in these heavenly flames I've already scorched in, I just want you to know I'll always be waiting..


Ve hazır yeni post yayınlıyorken şunları söylemek istedim: Your love is the only thing I live for in this world.
Ville Valo süper bir insandır.
Çocuğun fotosunu gördüğüm an "Tipini siktiğim be.." demek istedim, "40 yıllık Amsterdamlı'yım" ayağı yapıyor bir de, yerlere yatıyorum gülmekten.

Bir de şu "süper mantık insanları"yla tanışasım var.

2 comments:

mars in velvet said...

Yemin ediyorum bulup, "oh girl we are the same.." diyeceğim.

good old times.

Charlotte said...

Hayatımın kaç senesini yemiş albüm. Benim için en iyisi olmasa da yeri ayrıdır, Ville Valo için de geçerli bu, onunki gibi sese sahip biri de az bulunur bence~~