Sunday 11 January 2009

LoveHateHero

Haftaya bugün tam şu anda Londra uçağında yolu yarılamış olacağım. Lisa'yı, evimi, ev partilerimizi, hatta okulumu bile felaket özledim, 1 hafta çok çok uzun geliyor şu an. Nisan'da yine 1 aylık bir tatilim var, bu sefer 2 haftalığına gelmeyi planlıyorum sadece, 3 hafta aşırı uzun ve daraltıcı geldi. Mekanlar sıkıcı, insanlar uyuz, keyfim kaçıyor İzmir'de. You're bringing The Leni down.

Robyn dinliyordum Alsancak'a giderken, hayatımın önemli dönemlerinden olan "Aslı olayı"ndan sonra ilk defa kendimi bu kadar intikam moduna girmeye hazırlayarak oraya gittiğimi fark ettim.

You wanna rumble in my jungle
I'll take you on
Stampede your rumpa
And send you home
You wanna rumble in space
I put my laser on stun
And on tha north pole I'll ice you son

You wanna thrilla in my nilla
You'll be killer bee stung
Want a taste of vanilla?
Better watch your tongue

'Cause I'll hammer your toe
Like a pediatrician
Saw you in half
Like I'm a magician
Tear you down
Like I'm in demolition
Count you out
Like a mathematician


I'm 'a kick ass all the way to Hong Kong
Make their balls bounce like
a game of ping-pong
Konichiwa bitches from
Beijing to Siagon
You got nothing on me
'Cause you know you're so bum

I will run you down like a marathon
Tape you up good
Put you in the trunk
See you next Tuesday
You is a punk


Konichiwa bitchezzz diyerek kafa atmak istediğim o kadar çok insan var ki, bir günlüğüne erkek olsam tek aktivitem diğer erkek "bilader"lerimi toplayarak bunları bir ara sokakta sıkıştırmak olurdu. Well, one can hope, right?

Master seçeneklerime bakıyordum geçen gün, Women's Studies türü birşey okumak istiyorum, Kent'te yok, Londra'da o karmaşada okumak istemiyorum ama Londra'ya yakın olayım istiyorum, Southampton olsa Lisa için uzak, Brighton olabilir sanırım. Tabii ki önce Lisa'yı eve çıkmaya ve okul bitince benimle Brighton'a taşınmaya ikna etme faktörü var. Aslında Paris'te de yaşayasım var hayatımın bir döneminde, 2 master yapsam, birini de orada yapsam ailem bana deli gözüyle mi bakar acaba? Keşke hayatım boyunca öğrenci olup istediğim her konuda master yapabilsem ama çalışmam gerekmese.

"Aslı olayı"nı atlatabilmem 2 yılımı almıştı, ikinci bir "A vakası" istemiyorum hayatımda, aynı şeylerle bir daha uğraşamam. İzmir'de daha uzun süre kalırsam da olacak olan aynen bu. O yüzden mutluyum İngiltere'ye döneceğim için, kaçıyorum belki problemlerimden, so what? Kaçmasam da çözemeyeceğime göre kaçmak ve gözümden, dolayısıyla gönlümden ırak hale getirmek daha mantıklı.

"A vakası" demişken, hak etmediklerini bildiği halde kendine değer vermeyen insanlara değer veren tek insan ben miyim? Yengeç burcu olmamdan ya da sevgi böceği doğamdan mı kaynaklanıyor acaba bu? Yoksa gerçekten "İnsanlara sana değer verdikleri kadar değer ver" lafı dile kolay ama uygulaması zor birşey mi? Anket açıyorum, cevaplayın.

Do you want to know, how I feel today
It's been 3 months of waiting and I haven't heard a thing
Do you want to know me? We used to be good friends
I guess it's more important than "Friendships never end"

I can't believe that you deceived me for so long
I fought for us but I can't trust you anymore
It won't be easy to make up for what you've done
I see a chance in all of this, but do I dare to take the risk?

It's done,
you're out,
I've fought

So long

5 comments:

inatçı hardal said...

galiba oğlak burcu insanı da öyle oluyor .haketmediği insana bile bile değer vermek konusunda.aslında en uzak durulması gereken bir hareket bu.keşke engelleyici bir güç olsa.

zerofeelings said...

zıt burcum oğlak, öyle olması doğal sanırım o yüzden. ama belki de insan doğasına ait birşeydir bu, herkes öyledir? diye umuyorum en azından.

everything is illuminated ise nedense hiç sevemediğim bir film, elwood seviyorum aslında ama, neyse işte :)

duygubaysal said...

bi tarafının herşeye rağmen pure kalması ve biraz da benmerkezcilik ile alakalı birşey bu.bence.

Anonymous said...

kanımca burçla pek alakası yok.bende başağım.ama oğlak,başak farketmiyor..insanın doğasında var,verdiğin değeri haketmediğini bile bile karşı tarafa değer vermeye devam etmek. efem ne demiş Cioran "İnsan türü ancak kendini mahvedene hayran olur."

strawberrypress said...

yalnız değilsin, bir yengeç burcu daha aynısını her gün kendine soruyor.