Friday 21 November 2008

list of the cunts i'd send to hell


Daha önce de bahsettiğim gibi hayatımın çeşitli dönemlerinde çeşitli nedenlerle uyuz olduğum insanların dünyadan silinesi derecede dayanılmaz bulduklarımı Cunt List adlı bir listede bulunduruyorum. Neredeyse her gün yeni bir isim eklediğim The List of People That Piss Me Off'un bir üst level'ı olan bu listede şu anda sadece 5 isim bulunuyor. Dünya üzerinde sinir olduğum ve tır altında kalıp ölse "hmm?" deyip geçeceğim onlarca şahıs bulunsa da, bu 5 kişi acı çektirmekten sadist bir zevk alacağım ve The Hostel-vari işkencelerde bulunurken Türk filmi modu villain kahkahaları atacağım şanslı kişiler.

1- G.
2- K.
3- N.
4- D.
5- A.

Tahmin edebileceğiniz üzere saçma salak ve en hafif tanımımla gayet cazgır olan bu insanlarla uğraşmak istemediğimden -daha doğrusu ben İngiltere onlar Türkiye'deyken online şekillerde uğraşmayı tercih etmediğimden- isim vermiyorum. Ama listemin 3'ü kız, 2'si erkek, bu da size ipucu olsun.

PS: Neden durup dururken bunu açıkladım, birşey mi oldu sinirimi bozan? Yoo hayır, rüyamda bunlardan birini gördüm sadece, oradan aklıma geldi.

2 comments:

berraque said...

cok tatlılarmıs ,
benimkilerle arkadas olsunlar.

zerofeelings said...

D Doruk ya da Deniz, A da Aslı değil, bilginize. Kim olduğunu soranlara geçiştirmek için sallıyorum bazen.