Thursday 3 January 2008

you know you love me

Kalkıp kendi modemimi açmaya üşenmem sebebiyle başkasının wireless'ını
sömürüyorum şu an. Explorer'ı açtığım anda sayfaların über hızlı bir şekilde
açılmasıyla birlikte, anında limewire açıp dizi download'larıma başlamış
bulunuyorum. Neden insanların bağlantısını sömürüyorum? Çünkü sömürebiliyorum,
bu nedenle de sömürmeliyim, değil mi? İşte insanın hayata bakışı bu kadar basit
olmalı. Basit, mutlu demek. Açık gördüğün anda saldırmak gerekiyor. Bakın işte,
ne kadar basit. Biri bunları National Geographic'in vahşi yaşam belgesellerinde
yırtıcı hayvanlara yem olan zavallı şirin hayvancıklara da anlatmalı, sonra
öldüklerinde üzülüyorum.


Yengeç Burcunun Günlük Hayatta Kalma Rehberi

Günün Kuralları
1) Birini/birşeyi çıkarların için kullanabiliyorsan, kullan.
2) Açık gördüğün anda saldır.
Günün sözü
GG: Serena's visit was short. And apparently not very sweet. But you know what
is? Revenge. We hear it's best served cold. Who's hungry?

Günün şarkısı
The Libertines - Music When The Lights Go Out
Günün ruh hali
Soğuk
Günün kelimesi
İnkar
Günün hatırlatması
Eriatarka

1 comment:

Otto said...

Wow, GG rules. Cnbc-e yayınlıcak yeni yılda zati. Like the GG said, *You know, you love me xoxo* =)