Tuesday 1 January 2008

if you're frustrated, then go

İlke'ye göre bunların hepsi herkesi kendim gibi sandığım için oluyormuş. Kötü niyetli biri olsaymışım eğer, insanların da kötü niyetli olduklarını varsayar ve ona göre davranırmışım. Nasıl kötü niyetli olabilirim? Cevabı bilen varsa söylesin.

2008 yılım çok renkli geçecek ve 2 ilişkim olacakmış. Yılın ilk günü gözlerimi açıp bana ait olmayan bir odanın tavanına baktığımda aklımdan geçen ilk cümle, "Hasiktir ya ben yaşamak istemiyorum şu an, öff" oldu. O bahsi geçen 2 ilişkimde karşımda olacak kişilerin olabilecek her şekilde ağzına sıçmaya, bütün duygularıyla oynamaya ve en hassas oldukları anda kalplerini tamamen kırıp sonra da karşılarına geçip "hahaha amma salaksın be" demeye çok kararlıyım. Adaylara duyurulur.

Bir adet yengeç olarak her zaman aşırı kinci ve intikamcı bir insan olmuşumdur. Yıllar öncesinde bana yapılmış küçücük şeyleri bile ne kadar iyi hatırladığımı ve ne kadar zaman geçmiş olursa olsun, bana yapılan hiç bir haksızlık ve mallığı yapan kişiye ödetmeden içimin asla rahat edemediğini bilseniz şaşarsınız. Biraz önce hayatımın en büyük intikam fırsatlarından biri elime geçti, ve ben kullanmadım. Hayatımda ilk kez yapmadım. Neden bilmiyorum, ama acıdım birden o kişiye. Gerçekten üzülecekti çünkü. Üzülmeliydi de aslında. Neden tereddüt ettiğimi bilmiyorum. İntikamcı ruhumu geri istiyorum.

En kısa zamanda İngiltere'ye gidip İzmir'deki herşey ve herkesle arama mümkün olduğunca mesafe koymak istiyorum. Hatta bir okyanus da koysam hiç fena olmaz. İngiltere bile yeterince uzak değil.


you make me lose my buttons
oh yeah you make me spit
i don’t like my clothes anymore
we’re spending time and money
yeah you’re colder than yourself
now we’re moving, now we’re taking control

love will get you down
trust will get you down
i love the way you put me in the big house

if i get there early will it be the right time
our heaven is just waiting so put your hand into mine
if i get too surly will you take that in stride
our boat is just there waiting so put your little hand in mine

all i want is to be the very best for you

circle around me now baby it’ll be ok
cause we all go downtown sometimes
somehow baby we’ll beat this mess

if you're frustrated then go..

(Günün sorusu: If you're frustrated then go, stay or forever go vb. gibi cümlelerle karşılaşınca neden insanlar hep gitmeyi seçerler?)

No comments: