Wednesday 8 June 2011

methodology

Geçen haftaki Lensway bedava gözlük kampanyasında sold out olmadan almayı başardığım Vera Wang gözlüğün sonunda fotoğraflarını çektim. İngiltere'de yaşıyorsanız bugün yine aynı kampanya var, kesin bakın derim.




Tez danışmanım benden tezimin araştırma sorusunu ve kullanmak istediğim metodolojiyi kesinleştirip ona dün sabaha kadar mail atmamı istemişti. Dün akşam mailime "İyi güzel, ama ben detaylı bir research design istemiştim, onu görmeden sana feedback vermem mümkün değil" diye cevap atmış, ben de "Research design kısmı 2-3,000 kelime olacak demiştik, onun tamamını mı istiyordunuz, anlamadım, şu anda tamamını yazacak kapasitede değilim" diye cevap verdim. Sabah bana "Evet, ne kadar çok yazarsan o kadar iyi, çünkü dönem bittikten sonra danışmanlar feedback vermeyecek" yazmış.

Bölüm convenor'ı olan ve tez workshop'larımızı düzenleyen hoca bize tezimizin final draft'ını teslim tarihinden 2-3 hafta önce danışmanlarımıza yollayıp teslim etmeden önce son bir feedback alabileceğimizi söylemişti. Bölümdeki insanlarla da konuştum, hepsinin danışmanları yazın da dönem bitmiş olmasına rağmen onlarla görüşmeye ve feedback vermeye devam edecekmiş. Feedback hocanın "Bunu iyi yapmışsın, bu yazdığın şu şu sebeplerden dolayı bence sana problem çıkarabilir onu değiştir, bunu bunu da düşünmelisin bence" demesi açısından çok gerekli bir şey. Bölümdeki herkes yaz boyunca danışmanından defalarca feedback alırken ve ben hiç almazken, aynı kriterlere göre not almamız haksızlık değil mi sizce de?

Bunu danışmanıma da söyleyeceğim Pazartesi. Hala yazın bana yardımcı olamayacağını söylemeye devam ederse de convenor'la konuşacağım bu konuda ne yapılabilir diye.


No comments: