Tuesday 7 June 2011

free amina

Blogger'da takip ettiğim az sayıda bloggerdan biri olan Suriyeli Emine blog'unda hükümet karşıtı ve Suriye'de eşcinsel olmakla ilgili şeyler yazdığı için dün gece silahlı insanlar tarafından kaçırılmış. Amerika'dan çift vatandaşlığı olan Emine'ye ne olduğunu ne ailesi, ne de Amerikan konsolosluğu hala bilmiyor. O yüzden bugün eşcinselliğin yasadışı olduğu bir yerde yaşamadığım için evrene şükrederken buldum kendimi. Ve başına böyle bir şeyler geleceğini bile bile korkmadan yazan o insana imrendim ve saygı duydum, ben aynı cesareti gösteremezdim, biliyorum.

2 comments:

pınar üstel said...

olaya gel: http://www.guardian.co.uk/world/2011/jun/13/syrian-lesbian-blogger-tom-macmaster#

off.

zerofeelings said...

of evet bence de, sabah gördüm bunu ve sinir oldum. "ne yapsam da blogum dikkat çekse, evet, lezbiyen rolü yapayım bari" falan diye düşündü herhalde göt beyinli herif.

en çok da aylarca kadınım diye kandırdığı kanadalı kız arkadaşı adına üzüldüm.