Tuesday 1 March 2011

can you find me space inside your bleeding heart


Bu şarkıyı 2000'de İstanbul Hilton'daki konserlerinde çaldıkları anı hatırlıyorum. 11 yaşındaydım, ve Placebo hayatımdaki en önemli şeydi. 10 yıl sonra Placebo hala kalbimin en güzel köşesinde yeri olan tek grup, eskisi kadar takıntılı davranışlar içine girmesem de. Bu şarkıyı seviyorum, "God's in crisis, fuck him, he's over" kısmını seviyorum (ama God'un hep "he" oluşuyla problemlerim var).


If you deny this
Then it's your fault
That god's in crisis
He's over

Every time I rise
I see you falling
Can you find me space
Inside your bleeding heart
It falls apart

Bu sene yıllardır istediğim o Placebo dövmesini yaptıracağım kesinlikle. Hayatımda bu kadar izi olan bir şeyi vücudumda da istiyorum, nereye gidersem gideyim benimle olması için.

Ruh eşim benim kadar Placebo manyağı olacak bence.

No comments: