Monday 24 January 2011

the bondage song

Sonunda otelimi ayarlamış bulunuyorum. Şehrin en ünlü girl bar'ının hemen yanında hem de.

Bugün okul dönüşü ani bir dürtüyle alışveriş yaparken buldum kendimi. Haftaya PussyControl adında bir fetish party'e gideceğim. Normal giysiyle içeri girilmiyor doğal olarak. Ne giysem diye kafayı yiyorum.

Primark'ta 8 pound'a bir korseye denk geldim. Daha önce dünyanın parasını verdiğim korselerimle kıyaslayınca baya da iyi görünüyor. Partiye onu giymeyi planlıyorum.



Ayrıca bu aşağıda gördüğünüz setin papyon ve kol kısımlarını takmayı düşünüyorum. Hatta tül üst kısmını da içine giyebilirim güzel görünürse.


Altına ne giyeceğime karar veremiyorum. Normalde iş kadını modu siyah kumaş pantolon düşünüyordum, papyon-gömlek koluyla birlikte maskülen ama korseyle birlikte feminen bir görünüm olsun diye. Ama bunun fetish gear sayılmayacağından korkuyorum.

Alternatif ise PVC bir etek. Ama etek o kadar dar ki, en ufak bir hareketimde bir yerinden yırtılma potansiyeli varmış gibi geliyor.

Sizce?

Korseleri eskiden fena anti-feminist bulur ve hiç sevmezdim ama gerçekten bağımlılık yapıyorlar! Kendimi "Korselerimi giyebileceğim daha fazla fırsat olsa keşke" diye düşünürken buluyorum.

PS. Korse derken yukarıdaki gibi ipli olan ve dışarıda giyilenlerden bahsediyorum, iç çamaşırı olanlardan değil.

1 comment:

Otto said...

bence pvc etekten ziyade baska bir etek falan giyebilirsin belki ama jartiyer falan kullanabilirsin belki hani fetish gorunum acisindan. ama korse olayini ben de cok seviyorum, ki kiz arkadasim olsa ona agent provocateur'un ic camasirlarindan hediye ederdim hep. korse jartiyer estetik seyler bence. ama aslinda bence pantolon ile de alabilirler gibi.