Sunday 31 October 2010

the girl and the robot

Sosyal insan olma çabalarım son hız devam ediyor (işe de yarıyor bence). Bu azim dahilinde olabildiğince sık dışarı çıkıyorum.

2-3 hafta önce "platonik aşkım" şeklinde bahsettiğim D'nin çalıştığı yerde çalışan ve tanıdığımdan beri (son 2 yıldır) merhabalaşmak dışında bir muhabbetim olmayan bir çocukla konuşur olduk bu aralar. Cuma onun çalıştığı yerdeydim, "Niye tek başınasın" dedi bana, "Ben tek başıma çıkmayı seviyorum" dedim. Gerçekten de seviyorum. Yanımda Blackberry'im olduğu sürece tek başıma çıkmayı tercih ediyorum hatta, hem insanları gözlemleyebiliyorum, hem de yeni insanlarla tanışmaya önayak oluyor bir barda yalnız oturmak. Neyse, sonra çocuk bana "Aa, D'yi çağırsaydın ya birlikte çıkmak için" falan dedi. D'yi son zamanlarda düşüncelerimden olabildiğince atmış olsam bile bu fikri kafamdan çıkaramadım, ve hayatımda hiç yapmadığım bir şey yaptım dün sabah: D'ye Facebook'tan "Naber neler yapıyorsun, bir ara bir şeyler içmeye çıkalım mı" modunda bir mesaj attım. Hayatımda ne arkadaşça ne de sevgilice bir amaçla başkasına benimle ilgilendiğine dair bir işaret görmeden bir şeyler yapmayı teklif etmemiştim. Kendisi internet özürlü bir insan olduğundan daha cevap vermedi, bekliyorum.

Bu sırada bu bahsettiğim çocuk beni çalıştıkları bara çağırdı dün akşam, ben de biraz Jack Daniels ile kendimi cesaretlendirdikten sonra gittim. D'nin beni sorduğunu söyledi bana, mutlu oldum. Heyecanlandım, herkese söylemek istedim. Daha sonra ben tek başıma bir masada viskimi yudumlarken çocuk tekrar yanıma geldi, havadan sudan muhabbetlerin ardından bana bir şey söylemek istediğini ama söylemeye korktuğunu söyledi. "Ne?" dedim, "O kadar güzelsin ki senin yanındayken heyecanlanıyorum, yanlış bir şey söyleyeceğim diye geriliyorum" dedi. "Ah be canım, ben herkesin yanında geriliyorum" diye geçirdim aklımdan, "ama dur bir dakika, sen gay değil miydin??". İkinci kısmı söylemedim tabii. O cümle asılma belirtisi midir, nedir bilemiyorum. Ama bu bahsettiğim mekan bir gay bar olduğundan, çocuk aynı zamanda 2-3 farklı gay mekanda çalıştığından ve Dante's Cove gibi gay ötesi bir dizinin hayranı olduğundan ben gay olduğunu varsaymıştım. Biseksüel mi acaba, ya da gay de beni şirin mi buldu, bilemiyorum.

İlginç.

No comments: