Friday 4 June 2010

and my parents will never consent to this love, but i hold your hand

Milyon tane %8.5 alkollü Belçika birası içip midye yedikten sonra süper bir Alkaline Trio konserini en önden izlediğimiz kusursuz bir Salı günü geçirdik. Dün de Dover'a white cliff görmeye gittik, buraya geldiğimden beri her the Decemberists-We Both Go Down Together dinlediğimde göresim geliyordu. Güzel gerçekten, çok çok huzur verici bir yer, yemyeşil. Fransa Channel Tunnel'ın karşı tarafında gayet görülüyor, hatta telefonum Fransa'dan çekmeye başladı ve roaming ücreti ödedim fark edip telefonumu kapatana kadar.

Bugün emlakçım birilerini evi göstermeye getirecek diye sabahın köründe kalkıp 5 saat boyunca ev temizledik, ancak gösterilebilir duruma geldi. Ve salak emlakçı eve 20 saniye ya baktı, ya bakmadı. Direk girip burası banyo, burası da studio falan yapıp gitti. Neyse, yine de taşınırken ev toplama ve temizleme işinin yarısı bugün yapılmış oldu en azından.

2 hafta sonra bugün Paris'teyim. Paris'i, Eiffel Kulesi'nin altındaki parkta çimlere yatıp güneşlenmeyi, Eurodisney'i felaket derecede özledim.

Son 3 gündür sürekli Skins izliyorum, bayılıyorum.

30 Haziran'da İzmir'e dönüyorum, 3-4 gün kalıp Bodrum'a geçiyorum. Orada da 4-5 gün Yağmur'da kaldıktan sonra İzmir'e dönüp büyük ihtimalle kaldığım Terrorism and Political Violence dersimin ödevini tekrar yapıyor olacağım. 20 Temmuz doğumgünüm, 21 Temmuz'da Yağmur'la Lesvos'a gidiyoruz. 26'sında dönüyoruz, 30'unda da Rodos'a gidiyorum haftasonu için. Temmuz ayında boş geçireceğim hiç zaman yok gibi.



Here on these cliffs of Dover
So high you can't see over
And while your head is spinning
Hold tight, it's just beginning

You come from parents wanton
A childhood rough and rotten
I come from wealth and beauty
Untouched by work or duty

I found you, a tattooed tramp
A dirty daugher from the labour camp
I laid you down on the grass of a clearing
You wept but your soul was willing

And oh, my love, my love
And oh, my love, my love
We both go down together

And my parents will never consent to this love
But I hold your hand

Meet me on my vast veranda
My sweet untouched Miranda
And while the seagulls are crying
We fall but our souls are flying

No comments: