Monday 15 March 2010

play together


Foucault ödevimi sonunda teslim ettikten sonra içime inanılmaz bir rahatlama geldi. En süper kısmı da akşam Delphic konserine gidiyor olmam ve alt grubun Chew Lips olması. Eğer dinlemediyseniz kesinlikle dinleyin, özellikle Delphic çok iyi. Geçen sene La Roux'nun gittiğim konserlerinden birinde alt gruptular ama o zamanlar albümleri çıkmamış olduğundan ve şarkılarını bilmediğim grupların konserlerinde eğlenemediğimden + La Roux heyecanında olduğumdan pek dikkat etmemiştim, ama en ön benim gibi onları takmayan ve La Roux'yu bekleyen insanlarla dolu olduğu ve bunu bildikleri halde çocukcağızlar efendi efendi çalmışlardı. Götü kalkık olmayan grupları seviyorum.

Geçen gün Lisa'yla Chew Lips'in vokali olan kız gay midir değil midir muhabbeti yapıyorduk, ben "evet öyle" diyorum, o "hayır değil" diyor. Geçen hafta National Student Pride'da çalmış olmaları ve orada sahneye çıkan grupların %90'ında gay birilerinin olması, ayrıca da bugünkü konserin yapılacağı yer Heaven'ın Londra'nın ünlü gay mekanlarından biri olması bu inancımı pekiştiriyor kesinlikle. Ayrıca şu videoyu izleyin nolur, öyle bir vibe almıyor musunuz siz de? Yorumları bekliyorum.




Geçen hafta aldığım Luella Margo elime az önce ulaştı ayrıca. O nasıl şeker bir metalik pembe öyle, yerim. Bu aralar aldığım çantaların hepsi çok küçük olduğundan okula giderken çoğunu kullanamıyor ve sinir oluyordum, artık sinir olmama gerek kalmadı çünkü Margo KOCAMAN!! Cabin size bavul boyutunca kocaman hatta neredeyse.



Laptopumun ekranı 15.4 inch ve çantanın yarısı montumdan görünmüyor.

2 comments:

Ezgi said...

solistin erkeksi tavırları var evet, ama bunun sanmıyorum gay olduğuna kesin bir kanıt olabileceğini.
gerçekten güzel bir kadın ama.

zerofeelings said...

dünya gözüyle görünce ben de straight olduğunu düşünmeye başladım evet.