Thursday 12 June 2008

yeter lan artık manifestosu

Still, every day I'm forced to add another name to the list of people that piss me off. Actually, make it two. Sanırım insanların doğasında var bu, orospu çocukluğu yapmadan duramıyorlar.

Daha önce de binlerce kez yazmış olduğum gibi arkamdan konuşan eziklerden tiksiniyorum, laf taşıyıp kimden duyduğunu söylemeyenlerden daha çok tiksiniyorum.

Umursamaz görünmeyi cool sanan özgüvensizlerin minik sanal dünyalarından gerçek hayata adım attıklarında yiyecekleri tokadı düşündükçe onlara acıyorum.

Arkadaş seçimlerimdeki özenli başarısızlığım her gün beni daha da şaşırtıyor. Ne kadar sorunlu, gereksiz ya da mal insan varsa hepsini kendime çekme eğilimim inanılmaz büyük.

Deniz'le ilgili hata yaptığımı biliyorum, ama yeterince özür dilediğimi ve onun abarttığını düşünüyorum artık. Hatta fazlasıyla özür dilemiş olduğumdan eminim.

Kimseye bir kötülük yapmıyorum, kimsenin dedikodusunu bile yapmıyorum hatta, o kadar kendi halimde bir insanım son 1 yıldır. Neden hala insanlar arkamdan konuşma gereği duyuyorlar anlamıyorum, o kadar mı sahip olmak isteyip olamadığınız herşeye sahip ve önemli bir insanım? Celebrity gibi hissettiriyorsunuz bana.

Benimle ilgili pek önemli yorumlarınızı ya da yaptığımı iddia ettiğiniz şeyleri oldukça bol olduğunu düşündüğüm zamanınızı geçirmek/kendinizi önemli hissetmek/beni kırmak/arkadaşlarınız arasındaki popülerliğinizi artırmak ya da herhangi bir nedenle arkamdan ona buna anlatmak yerine, bir dahakinde lütfen Myspace, Facebook, msn ya da türevi yollardan bana ulaşarak yüzüme belirtin. Ukalalık gibi gelmesin ama yıllardır içinde bulunduğum her türlü ortamda o ya da bu sebepten bir şekilde dikkat çeken birisi oldum, hakkımda o engin yaratıcılığınızı ve vaktinizi kullanarak edebileceğiniz her türlü lafı zaten mutlaka önceden duymuşumdur ve şu ana kadar hakkımda konuşan, kimliğini bildiğim yaklaşık 50 kişiden tek bir tanesinin bile -gerçi bir tane vardı, teşekkür ediyoruz Erhan'a- o lafları yüzüme söylemeyi götü yemedi. Bari bir farkınız olsun, ilk olun, adam olun, beni ilgilendiren düşüncelerinizi direk bana söyleyin. Karşılığını almaktan korktuğunuz lafları ise hiç etmeyin en iyisi.

No comments: