Wednesday 3 August 2011

hard candy

Hard Candy filminde izledikten sonra eski sevgilime benzerliğiyle günlerce beni nostaljik rüzgarlar içinde sürükleyen Ellen Page'i gazeteci midir nedir bilmediğim birisi out'lamış. Bahsi geçen kişi Page'in eski ilişkileri arasında Drew Barrymore ve Clea DuVall'in olduğunu iddia ediyor. Page'in out olmadığını bilmiyordum bile ben, o derece barizdi bence hetero olmadığı. Eski sevgilimin gerçekten ikizi gibi olduğundan onun queer-diye-bağıran-görünüşünü Ellen Page'e yansıttım belki, ama I so knew it. Çok belliydi.

Outlama işini yapan insan hakkında ne düşünüyorum bilmiyorum. Son derece gay (ya da bi) olduğu halde hetero rolü yapan ikiyüzlü insanlar hakkında ne düşündüğümden defalarca bahsettim:

Son derece gay olduğu halde bunu gizlemek için karşı cins muhabbeti yapan insanlar herhalde dünyada en az saygı duyduğum (=hiç duymadığım) insan modelleri arasında üst sıralarda yer alıyorlar. Sık sık Facebook durumuma koca koca LİSTEMİN GİZLİ EŞCİNSELLERİ BUNLAR yazıp o insanları tag'leme isteği duyuyorum bu aralar. Başkasının ikiyüzlülüğünün beni ilgilendirmediğini düşünmüyor olsam ciddi ciddi yapacağım bunu. Öyle biri olmadığımdan yapmıyorum. Ama bu yine de içimdeki ağzımı bozma isteğinin bambaşka olmasını engellemiyor.

Daha bugün listemdeki birinin status update'inde "Ay X aktörü ne yakışıklı adam, Türkiye'de niye böyle seksi adamlar yok" falan görüp "Wait a minute, you were a total dyke the last time I saw you" tepkisi verdim. Cidden böyle tipler tepemi attırıyor. Ve bu tür davranışlar kendilerini out'lama isteğimi bambaşka hale getiriyor. Böyle The Chart'ın Türk versiyonu gibi bir şey hazırlayıp hemcinsleriyle yaşadıkları bütün ilişkileri online olarak paylaşmak istiyorum. Ama yapmam. O yüzden Ellen Page'i outlayan bu insanın yaptığının büyük bir densizlik örneği olduğunu düşünüyorum. Yine de bu ona kısmen hak vermemi engellemiyor.

2 comments:

Anonymous said...

geçen gün ben de izledim o filmi. daha önceden sezdim eşcinsel olduğunu şimdi oturdu kafamda. insanlar neden böyle anlamıyorum, ben de senin gibi düşünüyorum bu ikiyüzlüler hakkında.

zerofeelings said...

yalnız olmadığıma sevindim.