Saturday 30 July 2011

100% jesus

Dün akşam Outnet'ten bir email daha geldi. Siparişimizdeki Twenty8Twelve üstlerden biri ve kuzenimin gömleği Çin malı olduğundan Türkiye'ye gönderemiyorlarmış, Türkiye Çin malı ürünlerin ülkeye sokulmasına kısıtlama getirmiş. İlk kez böyle bir şey duydum, bu konuda bir bilgisi olan var mı?

Türkiye'ye geldiğimden beri şu online alışveriş muhabbeti burnumdan geldi yemin ediyorum, sinir stres içindeyim sürekli bu yüzden. Yok 150 euro sınırıydı, yok "3 ürün" limitiydi, yok yılda maksimum 5 kereydi bilmemneydi derken bir de bu çıktı başımıza. Çin malı ürün satılmıyor sanki hiç ülkemde. Böyle birbirinden idiotik yönetmeliklerle gelenlere mi kızayım, ürünlerini Çin'de ürettiren Sienna ve Savannah Miller ikilisine mi bilemiyorum. Yaşama sevincim gitti cidden dün sabahtan beri.

O ürünler iptal edilince geriye başka bir Twenty8Twelve üst, bir Marni sütyen, bir de olmayacağını bile bile zayıflama motivasyonu olsun diye aldığım bir See by Chloe kemer kaldığından siparişin tamamını iptal ettirdim. O kadarcık şey için 14 küsür euro shipping parası vermek ziyan göründü bir an gözüme, hem de sabahtan beri çok gerilmiştim bu gümrük muhabbetleri yüzünden. Ama o üstleri o kadar çok istiyordum ki, dün gece bir yandan tez stresi içinde olmamın da etkisiyle "Ama çok güzellerdi, çok istiyordum" diye geçirdiğim ağlama krizleri ancak annemin "Merak etme, İngiltere'ye dönünce acısını çıkartırsın"ları ile son buldu.

**

Sabah Taraf "gazetesinin" manşetinin "Daha Karpuz Kesecektik" olduğunu gördükten sonra fena halde tiksindim. Seviyesizlik diz boyu gerçekten. Gerçi Taraf gibi bir tabloidimsiden bahsediyoruz.

**

Dün yine tanışmamızın 1. dakikasında cam açmayı reddettiğim için kadının teki tarafından MSN'de engellendim. Kendisi zaten MSN'ini bana "sıcak bir sohbet" falan diyerek verdiğinden (ve sırf can sıkıntısından eklediğimden) böyle anında "Cam açsana" yapacağını tahmin etmiştim aslında. Yarı çıplak profil fotosundan da belliydi zaten. Böyle cinselliğe-o-kadar-açım-ki-muhabbeti-anında-cam-seksine-getirmeye-çalışıyorum türü kadınlar %99.9 erkek çıkıyorlar. Çıkmasalar da bu kadın tipini fena itici buluyorum, bana uzak olsunlar mümkünse. Kadınların cinselliklerini akıllarına estiği gibi, kafaları dik ve özgürce yaşamasının hastasıyım; ama bu kadar klas yoksunu bir biçimde karşısındakiyle 10 dakika bile konuşmadan külodunu gösterdiği profil fotoğrafı eşliğinde "Merhaba, oraldan hoşlanır mısın" diye konuya giren birini çekici bulma ihtimalim kesinlikle yüzde sıfır. Dediğim gibi, çok küçük bir ihtimal böyle tipler gerçekten kadın çıksalar bile bu şekilde hem kendilerine, hem de diğer kadınlara ayaklı vajina muamelesi yapmaları hiç hoşuma gitmiyor. Kadınların "hanım hanımcık" davranması gerektiğini falan düşündüğümden değil, bu davranış biçiminin ataerkilliği içselleştirmiş ve dolayısıyla kadına et muamelesi yapan insanlar tarafından sergilendiğine inandığımdan.

No comments: