Monday 20 June 2011

wanna play net-a-porter

Bugün Net-a-Porter'in uluslararası indirimi başladı. Sabah erkenden uyanıp kendime bir Marc by Marc Jacobs Natasha çanta, kuzenime de bir Proenza Schouler bileklik sipariş verdim. Eğer 1'den önce sipariş verirseniz Londra içine kesin olarak aynı gün gönderiyoruz yazıyordu. Biraz önce müşteri hizmetlerinden arayıp gönderimle ilgili bir sorun olduğunu, ve siparişimin bugün elime ulaşamayacağını söylediler, ben de iptal etmek zorunda kaldım. Bir yandan valizimde bir çanta daha koyacak yer yoktu diye rahatladım, diğer yandan bu aralar fena halde yeni bir MbMJ çanta istiyor olduğumdan üzüldüm. Net-a-Porter insanlarının kafasına sıçmak istiyorum ama, o kadar da sinirlendim. Bu ne biçim bir müşteri hizmetleri faciası hakikaten, gönderi ücreti olarak 11.50 pound (=30TL) alıyorlar. Şoförlerle ilgili bir sorun çıkar diye acil durumlar için bir kurye şirketiyle anlaşıp bunu en azından Londra merkezde yaşayan insanlara kuryeyle göndermek çok mu zor? O zararı karşılayamayacak bir firma değiller sonuçta. Hiç, ama hiç memnun kalmadım bu NAP deneyimimden. Zaten Amerika sitesinde indirimde olan hiç bir şey indirimde değil, 50 parça şey koymuşlar siteye, onu bile beceremiyorlar. Fena halde fail.

Eşyalarımı depoya bıraktım, yere basılmayacak derecede tüm odamı kaplamış çöpleri atıp biraz odayı temizlemek kaldı sadece. Yarın Türkiye'ye dönüyorum.

Aklım hala o çantada kaldı.

No comments: