Thursday 23 June 2011

orange is not my favourite colour

Şu son 3-4 günüm fena halde meta fetişizmi doluydu. Net-a-Porter siparişimi iptal etmek zorunda kaldığımdan ve yeni bir MbMJ çanta alma isteğimin içimde ukte kaldığından bahsetmiştim birkaç gün önce. NAP müşteri hizmetlerinden gelen telefondan sonra sadece laf olsun diye Gittigidiyor'a bakayım dedim Pazartesi akşamı, ve 230TL'ye falan kırmızı bir Marc by Marc Jacobs Faridah gördüm. Türkiye'de kaça satılıyor bilemiyorum ama Faridah çantalar İngiltere ve Amerika'da 900TL civarına satılıyor. Neyse, Gittigidiyor'daki çantaların %99'u sahte olduğundan ve bu tür sitelerde genelde gerçek olamayacak kadar iyi fiyatlara satılan şeylerden uzak durmak gerektiğinden satıcıdan çantanın orijinal olduğunu kanıtlayacak yerlerin fotoğraflarını istedim. Birkaç saat içinde fotoğrafları açık arttırmaya ekledi, ben de Purse Forum'daki MbMJ uzmanlarına çantanın sahte olup olmadığını sordum. Gerçek olduğundan emin olduktan sonra satın aldım ve bugün elime geçti. Arkasındaki minik bir kalem izi dışında hiç bir yerinde bir şey yok, çok temiz kullanılmış. Mutlu oldum.



Ayrıca ben İngiltere'deyken gelen Lanvin ayakkabılar ve BOSS Orange t-shirt'ü de görebildim sonunda.







Bunlar yetmezmiş gibi bir de Wii Sports almış annem. Aşırı bağımlılık yapan bir şey kesinlikle.

No comments: