Friday 24 June 2011

last couple standing

Az sonra okuyacaklarınız sinirli bir kadın zihninin ürünüdür.

2-3 hafta önce en son eski sevgilimin doğum günüydü. Bilerek kutlamadım. Çünkü:

1- Belki biliyorsunuzdur, kendisi yaz tatilinde ben Türkiye'deyken görüşmediğimiz birkaç aylık süre boyunca beni aldatıp bana bu konuda yalan söyledikten sonra gerçeği dönüşüme 2-3 gün kala bir Facebook mesajıyla söyleme karar vermişti. Yaptığı bu mallığa rağmen ve beni aldattığı kadınla devam ediyor olduğunu bilmeme rağmen onunla arkadaş kalmaya çabaladım, ve bu çabalarımın hepsini elinin tersiyle itti. Ben de ona mesajını aldığımı belirtmek istedim. Çünkü şahsen doğumgünümde uzun süreli ciddi bir ilişkim olmuş olan eski sevgililerimden bir mesaj bekler ve gelmezlerse artık onlar için hiç bir önemim kalmadığı hissine kapılıp sinir olurum. Onun da böyle hissetmesini istedim.

2- Onunla birlikte olduğumuz sürece ona hep süper doğumgünleri yaşattığıma inanıyorum. İlkinde ona Paris'e gidiş dönüş uçak bileti aldım, bütün organizasyonları kendim hallettim ve Paris'i gezip doğumgününde Eurodisney'e gittik. Ertesi yıl da onu görece pahalı bir restauranta yemeğe, sonra Belçika birası tadımına ve akşam da Alkaline Trio konserine götürdüm. Birlikte olduğumuz ilk doğumgünümde Türkiye'ye tatile geliyordu, uçağı İzmir'e akşam inmişti, Alsancak'ta birer içki içip eve gelip uyuduk direk. Türkiye'de kaldığı 1 hafta boyunca bana ne kendimi özel hissettirmek için, ne de beni mutlu etmek için hiç bir şey yapmadı. İkinci doğumgünümde görüşemeyeceğimizi bildiğimden Türkiye'ye dönmeden önce kutlamak istedim doğumgünümü. "Bir gün belirleyip o gün doğumgünümmüş gibi davranalım, seninle geçirmiş olayım" dedim. Tamam dedi. 1-2 hafta sonra "Bugün benim sahte doğumgünüm olsun" demem hiç bir şeyi değiştirmedi, o gün gayet sıradan bir şekilde geçti. 1 ay sonra gerçek doğumgünüm geldiğinde ben Türkiye'deydim, o bana sadece Facebook'tan bir kutlama mesajı atmıştı ve beni aldatıyordu. Tüm bu şeyler yüzden bu sene doğumgününü kutlamamı hak etmediğine karar verdim.

Geçen hafta beni Facebook arkadaş listesinden sildiğini fark ettim. Belki kendini beğenmişlik olacak ama doğumgününü kutlamadığım için sildiğini varsayıyorum. Nedeni ne olursa olsun, 2 yıl birlikte olduğum ve o süre boyunca beni sevdiğini iddia eden bir insanın özellikle hem suçlu hem güçlü olduktan sonra sanki ben ona kötü bir şey yapmışım gibi beni listesinden silmesini çok garipsedim.

Ben eski sevgilim ya da eski yakın arkadaşım olan birini asla durup dururken Facebook listemden silmem. Silersem mutlaka bana yaptıkları bir şeyin üzerine hemen silerim, hiç bir şey yapmadıkları halde ya da yaptıkları şeyden aylar geçtikten sonra "E nasıl olsa artık konuşmuyoruz" diye silmem. Aylarca, hatta yıllarca konuşmamış bile olsam eskiden ona vermiş olduğum değerin hatrına o insan listemde durur. O yüzden bu davranış biçimini anlayamıyorum.

No comments: