Monday 16 May 2011

jack lives here

Bugün 5 saatlik uykunun ardından sabah 8'de kalkıp okula 7 saatlik bir tez workshop'una gittim. Herkes sırayla tezini sundu, ve diğerleri de teker teker eleştirilerini yaptı. Konumun çooook geniş olduğunu ve daraltmam gerektiğini söyledi bir çok insan, ve o kadar kafam karıştı ki, anlatamam. Bugüne tezin üçte birini falan oluşturan literature review kısmını teslim etmem gerekiyordu, yetiştiremediğimden yarın teslim edecektim. Ama öyle moralim bozuldu ve konumdan çok eminken öyle kararsız bir hale geldim ki, hepsini silip baştan mı başlamalıyım diye düşünüyorum. Bir boka yardımcı olmayan danışmanımın da bir faydası yok malesef. Bu ruh haliyle eve geldikten sonra kapının önünde bir paket buldum. Geçen gün ASOS'tan ısmarladığım bikini olduğunu sanarak açtım, içinden bir Jack Daniel's tshirtü çıktı. Geçen ay bir çekilişe katılmış ve katıldığımı unutmuşum, ve bir adet tshirt kazanmışım. İşin tek fena yanı tshirtün medium olması ve üstüme rahatsız edici derecede yapışıyor olmasının yanında göbek deliğimin hemen altında bitecek kadar kısa olması. Yakasını biraz kesip açmayı, yanlarını da kesip kestiğim yerlere ve tshirtün bittiği yerin altına siyah dantel dikerek altı siyah dantel bir şekilde devam ediyor havası yaratmayı planlıyorum.


Uğraştıracak bu beni ama yine de mutlu oldum. Teşekkürler Bay Jack.

No comments: