Friday 27 August 2010

g.r.a.d.u.a.t.i.o.n

Geç teslim ettiğimden essay'inden 0 aldığım ve dolayısıyla kaldığım PO629 dersinin essay'ini 2 hafta önce tekrar yazıp yollamıştım. Bugün öğrendim ki 65 almışım. Ama resubmission essay'lerinin notları geçer nota düşürüldüğünden o 65 40'a düştü, böylece ortalamam da 45 oldu. Olsun, beni 6 aydır strese sokan bu işin bitmiş olması ne kadar rahatlatıcı anlatamam.

4 yıl önce Yeditepe'de başlayan ve University of Kent'te devam eden Politics and International Relations maceram bitmiş oldu kısacası.

Resmi sonuçlar 10 Eylül'de açıklanacakmış, yani Goldsmiths ve Sussex'e sonuçlarımı göndermem ve onların bana "Bu notlarla alırız/almayız" cevabı vermesi Eylül sonuna sarkacak gibi (Birkbeck'e bu notlarla girebiliyorum ama Goldsmiths ve Sussex daha yüksek bir ortalama istemişlerdi). Hangi okula gideceğim belli olmadığından hangi şehirde yaşayacağıma karar veremiyorum ve ev tutamıyorum ama 3 hafta sonra İngiltere'ye döndüğümde nerede yaşayacağım hakkında en ufak bir fikrim olmaması bile beni sinir etmiyor şu anda. Mezun olmak gibisi yok çünkü.


PO563 Foreign Policy Analysis and Management (15 Credits)
Final Mark 41

PO592 Rights, Freedoms and Individualism: Contemporary Liberalism in Question (15 Credits)
Final Mark 60

PO619 Modern Classics of Comparative Politics (15 Credits)
Final Mark 64

PO622 Theories of Conflict Cohesion and Consent (15 Credits)
Final Mark 69

PO629 Terrorism and Political Violence (15 Credits)
Final Mark 45

PO634 Understanding US Foreign Policy: War, Transformation and Terror (15 Credits)
Final Mark 53

SO506 Popular Culture, Media and Society (30 Credits)
Final Mark 57

2 comments:

Mübe said...

akademik hayatım ve planlarım alt üst oldu. bir de benim seçimlerime fikir versen ne de güzel olur aslında

zerofeelings said...

aa neden ki noldu?