Wednesday 9 June 2010

brother you look like the taj mahal

Beni heyecanlandırmayı başaran grup sayısı yılda 2-3'ü geçmiyor. Yeasayer'dan bu yana içimde ayağa fırlayıp zıplama isteği yaratan, "Bir an önce canlı izlemem lazım" dedirten bir şey dinlememiştim, Everything Everything karşıma çıkana kadar. Schoolin şarkılarına fena takmış bulunuyorum bu aralar. Hatta vokaller ve alışılmadıklığıyla bana Yeasayer'ı andırıyor o şarkı, sadece o şarkıları ama.

Eğer yeni bir şeyler arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim, albümleri bildiğim kadarıyla Ağustos'ta çıkacak ama Youtube'da şarkılarını bulabilirsiniz.

2 comments:

Neşe said...

Aa! AAAAAAAAA! Everything Everything seven biri!:) Sen sevdiğine göre bahsettiğin diğer grup da güzel olmalı. Hemen dinleyeyim!

zerofeelings said...

:) Yeasayer sevdin mi, sevmedin mi bilmek için merakla bekliyorum. Ben bayılıyorum ama birilerine dinletip "Bu ne acayip şey" tepkisi aldığım çok oluyor.

O.N.E. tavsiye olunur şarkı olarak :)