Friday 14 May 2010

warrior.. princess.. tramp

Yunanistan'ın yeşil pasaporta vizeyi kaldırmasını bekliyordum uzun zamandır, az önce kaldırıldığını öğrendim ve heyecandan konuşmaya çalışırken garip sesler çıkarmak + midenin zıplamaktan bulanması modundayım. Uzun zamandır bu kadar heyecanlanmamıştım. Bu yaz Yunanistan'ın her yerini gezesim var. Özellikle Atina'yı, Peloponnese bölgesini ve adaları fena halde göresim var, bu aralar ne kadar Yunanistan takıntım olduğunu anlatamam. Mitoloji kitapları okuyup Yunan müzikleri dinliyorum sürekli, hatta Yunanca öğrenmeye başladım ama alfabe yüzünden mega zorlanıyorum. Ama şu vize işine çok mutlu oldum, evet. Hep Xena yüzünden bunlar.

1 comment:

sourang said...

tek kaldığım ders mitoloji ya :D çok zevkli cidden ama önüne 300 sayfalık arapça gibi bir el yazısıyla yazılmış fotokopi ve her vize için ezberlemen gereken ve elinde bulunmayan 250 resim verilince pek hoş olmuyor.