Thursday 13 May 2010

i wish you'd take my radio to bathe with you, plugged in and ready to fall

Beni üzmüş bir insanın başına kötü bir şey geldiğini öğrendim bugünlerde. Kendi başıma gelse çok sinir olup sarsılacağım bir olay, ama ben onun başına geldiği için mutlu oldum. Bana verdiği zarar onun da başına geldiği için.

Eskiden intikam takıntılı bir insandım, ama son 1-2 yıldır değilim. İnsanlar kendi seçimlerini yapıyorlar, ve malca bir seçim yaptıkları için kin tutmak çok yorucu bir şey. Eminim ki zaten hayatta herkesin hak ettiğini bulduğu bir mekanizma var, o yüzden artık intikam planları yapmayı bıraktım. Bu dediğim insanın başına böyle bir olay gelmesi bana garip bir tatmin hissi verdi, çünkü zamanında bana hiç hak etmediğim bir şekilde davranmıştı.

Siz de sizi kıran ya da size haksızlık eden birine kötü bir şey olunca mutlu oluyor musunuz?

Son 3-4 gündür finallerim yüzünden o kadar az uyuyordum ki bu gece 12 saat uyumuşum. O kadar ölü gibi uyumama rağmen rüya görmeyi de ihmal etmedim ama. Rüyamda bu dediğim insanı gördüm. Özür diliyordu benden, ben de kabul ediyordum, birlikte kahve falan içiyorduk. Neden kabul ettim rüyamda bilmiyorum, normalde cevabım "too little too late" olurdu sanırım. Alkaline Trio'dan Radio gelsin kendisine:

Shaking like a dog shittin' razorblades,
Waking up next to nothing after dreaming of you and me
I'm waking up all alone, waking up so relieved
While you're taking your time with apologies,
I'm making my plans for revenge
Red eyes on orange horizons
If Columbus was wrong I'd drive straight off the edge
I'd drive straight off the edge

I've got a big fat fucking bone to pick with you my darling
In case you haven't heard I'm sick and tired of trying
I wish you would take my radio to bathe with you,
Plugged in and ready to fall

1 comment:

inatçı hardal said...

eden bulur dünyası olduğu için örneklerini sıklıkla görüyorum, yaptıklarının karşılığını fazlasıyla alan da oldu hiç mi hiç üzülmedim, bana haksızlık yapan bir gün mutlaka karşılığını buluyor.ağzımı açmama gerek kalmıyor pek bu yüzden =)