Wednesday 19 May 2010

sorry, you were out

Uzun zamandır almak istediğim çantalardan biri olan yeşil Luella Baby Anouk geçenlerde gayet beklenmedik bir şekilde karşıma çıktı. Son birkaç gündür çantanın gelmesini bekliyorum, ama bugünlerde Royal Mail'e fena halde uyuzum ve çantamın elime geçmesi biraz daha sürecek gibi görünüyor.

Haziran'da gideceğim The L Word convention'ı L7'da dizi cast'ına herkesin bir şey imzalatma hakkı var, ama official olması gerekiyor. O yüzden zaten izlemiş olduğum ve Lisa'da olduğu halde yine de imzalatmak için kendi The L Word dvd'lerimi almaya karar verdim. Amazon'dan sipariş verdiğim dvdler Cumartesi gelmişler sabahın 10'unda, ama ben doğal olarak uyuyor olduğum için kapıya vurulmasını duymadığımı varsayarak Royal Mail'den bugün yeniden getirmelerini istedim. Bugün bütün gün postacıyı kulağım kapıda bekledikten sonra kapıdaki mektup boşluğundan bir şey düştüğünü duydum ve gidip baktım ki bir adet Sorry You Were Out kartı duruyor yerde. Postacı kapıya vurmaya zahmet etmemiş bile yani. Bazen paketleri yanlarında taşımamak için o kartları bıraktıklarını okumuştum bir yerlerde, gerçekten doğru sanırım çünkü bu olay 3. başıma geliyor bu sene. Royal Mail'e "Bu ne biçim rezillik" konseptli bir email attım, ona cevap bekliyorum (genelde "Çok çok üzgünüz böyle bi problem yaşadığınız için, araştırıcaz" modu cevaplar veriyorlar). Cuma gününe yine redelivery ayarladım, aynı şeyi 3. kez getiriyorlar mı bilmiyorum ama eğer Cuma gelmezse sayfalar uzunluğunda bir şikayet maili atmayı planlıyorum. Uyuz postacı.

No comments: