Saturday 22 May 2010

if you like pina coladas and getting caught in the rain

Son birkaç gündür burada havalar süper. Süperden kastım 21 derece ve güneşli, dün ben dünyadan habersiz gayet hırkalı falan bir şekilde okula giderken gördüm ki insanlar ass cheek'lerini zor örten şortlar ve flip flop'larla sokaklara çıkmışlar. Okulda da insanlar bikinileriyle güneşleniyordu çimlerde. 1-2 saat önce Tesco'ya yiyecek bir şeyler almaya çıktım, yolda üstsüz yürüyen bir herif gördüm, Tesco'da da bikini + plaj elbisesi modunda geziyordu insanlar. Yok artık yani, hava 25 derece bile değil, kafayı yemiş bu insanlar.

Tesco'dan aldığım hazır ton balıklı salatalar, hazır cin + diyet tonikler, hazır Pina Colada ve mini donutlarla eve döndüm. Hazır yıkanmış salata malzemesi alıp üstüne sos dökmeye, cin ve toniği ayrı alıp birleştirmeye ne kadar üşendiğim buradan anlaşılıyor. Pina Colada hazırlamaya üşenmem normal ama sanırım.




Evimin sokağı genelde fotoğraf çeken turist gruplarıyla dolu oluyor. Karşıdaki eve bakıp duruyorlar. Ev de Tudor stili tarihi bir şey. Bir önemi var sanırım. Merak ediyorum.

Bir duvarımı paylaşan ve dolayısıyla her sesini evimin içindeymiş gibi duyduğum pub bugün 80ler takılıyor. Sabah Gary Numan'la uyanmak gibisi yok.

Note to self: Yarın dükkanlar açıksa çık kendine doğru düzgün babet al. Topshop hediye çeklerini bu ay harca, süresi dolacak.

PS. Bir şarap nasıl dominant olabilir?



2 comments:

Jane the Ripper said...

Lider olduğu için olabilir mi?

zerofeelings said...

evet soylu ve karizmatik bir lider olmasından kaynaklanması mümkün bence de sevgili jane.