Monday 1 December 2008

my friends say i'm uncool but i let love rule

8 saat boyunca aralıksız olarak Norveç-İngiltere-İtalya'da seçmenleri etkileyen sosyal ve siyasal faktörleri karşılaştırıp bir essay yaratma çabalarım sonunda bitti. Blog yazarken gayet rahat olan ben, iş essay yazmaya gelince ne kadar yazma-yeteneği-olmayan bir insan olduğumu fark ettim. Kafamdaki düşünceleri susturmak ve aklımda uçuşan istatistik verilerini kaçırmak için uyku haplarımdan almaya karar verdim, bu kararımı harekete geçirdim ve yatağımda kucağımda 8 saattir kasılmaktan kaynamış olan laptopumla beklemeye başladım. Bağımlısı haline geliyor olduğuma inandığım uyku haplarının en çok ilk yarım saatini seviyorum. Minik hapın mideme inmesini takip eden bu yarım saatte en çok eBay'de zaman geçirmeyi sevdiğimi, çünkü ani dürtülerle fiyatına bakmadan istediğim şeyi almaya karar verdiğimi, suçluluk duymadan ve yarım saati geçirmeden alışveriş yapmanın zevkini fark ettim. Bir diğer gözlemim ise, bu yarım saat içinde yaptığım şeyleri genelde ertesi gün aşırı derecede blurry birkaç görüntü dışında hiç hatırlamıyor olmam. Yani o an kiminle ne konuştuğumu sabah hatırlamıyorum. Daha sonra vücudumun yere düşesi geliyor, o an uyuma vaktimin geldiğini anlıyorum, çünkü o his geldikten sonra 10 dakika içinde uyumazsam bu sefer uyku tamamen gidiyor. Deliksiz süper uyuyorum, sabah uyandığımda baygın ve tamamen sersem gibiyim. Ben uyanmış olsam bile beynim hala, ve günün yarısı boyunca uyuyor. Kiminle ne plan yaptıysam son anda arayıp iptal edeceğimi bilerek bayık bir şekilde televizyon izliyor, eBay'de geziniyorum.

Fanta Icy Lemon Zero'nun hastasıyım bugünlerde. Coca Cola Light ve Ice Tea Limon bağımlılıklarımın yerine koydum kendisini.


Bugün eBay'de hayatımın en ilginç listing'lerinden birini gördüm. Bana mı komik geldi, yoksa gerçekten mi komik, bilmiyorum.



Herkes Alphabeat-Boyfriend dinlemeli bence.
Cuma Justice+Timo Maas, Cumartesi IAMX var, mutluyum.

No comments: