Thursday 27 December 2007

love is in the air

I fell in love with a bad bad man
Every since I met him I've been sad sad sad

Hayattaki kusursuz aşk senaryom, hayallerimdeki insanın yanıma gelerek "Love is in the air" demesiyle sonuçlanır hep. O cümlenin benim için ilginç bir önemi vardır, hep birilerinden duymak istemişimdir hatta. Love is in the air. Gencer'le çok konuşmuştuk bunu ve buna benzer şeyleri, geçen yıl. Msn'de konuştuğumuz şeyleri açıp bir baktım şimdi, ne kadar çok özlemişim onu. Neden uzun zamandır konuşmuyoruz, görüşmüyoruz, bilmiyorum hiç. Ama özlemişim. Love is in the air hayallerimi anlattığımda gerçekten neden bahsettiğimi içinde hissedebiliyordu o, fazla analitik ve gerçekçi yorumlarıyla bana umut veren tek şeyi elimden almaya çalışanlar gibi değildi. Evet, gerçekten de birileri çıkıp aşkın ya da ruh eşlerinin olmadığını kanıtlasaydı, yaşamaya devam edemezdim sanırım.

Art Brut konserine gittiğimiz günü hatırlıyorum. Babylon'a doğru yürürken dar bir sokaktan geçiyorduk. "Dur ama arkana bakma" deyip fotoğrafımı çekmişti Gencer. Daha sonra arkama bakmış ve duvardaki kocaman Lonely yazısının önünde durduğumu görmüştüm. Olayın ironikliği hakkındaki birkaç yorumdan sonra, gerçekten üzülmüştüm yalnız olduğum bu kadar mı belli oluyor diye. Bunlar 1 yıl önceydi. Geçen yıl bu zamanlar Tigertunes-Angry Kids of the World Unite dinler, "Lonely boys and girls, unite!!" diye dans ederdik. Peyote'de insanlara çarpa çarpa eğlenir, dedikodu yapardık. Ben hep Gencer'i sonsuz triplerimle deli ederdim; "beni sevmiyor musun yoksa, çıkalım mı dediğimde neden bakarız dedin, neden çıkamıyormuşsun bu haftasonu".. Hayatımın en zor dönemlerinden birinde tanışmıştık, ve çok da kötü bir olay yüzünden hem de, ama yine de hiç sorgulamadan yanımda olmuştu o. Şimdi ise ne ne yaptığını biliyorum, ne de nasıl olduğunu. Geçmiş zamanla konuşuyorum arkasından. Neden konuşma girişiminde bulunmuyorum onu da bilmiyorum, sanırım artık kimseyle konuşmak için en ufak girişimde bulunacak halim kalmadı.


15.02.2007 23:07:48 nói ◦ ˚˚ renklibalonnoyi : ben mutlu olacak mıyım?
15.02.2007 23:07:53 nói ◦ ˚˚ renklibalonnoyi : sen de olacak mısın?
15.02.2007 23:08:00 zero feelings so in love* : olmamamız için bi neden yok

Ben hala mutlu olamadım, umarım sen olmuşsundur.

"Sometimes you win,
sometimes you lose,
but it's my heart
and i'm gonna give to you all I've got,
and I'll be forever cheering by your side"

1 comment:

zui said...

aww ben de özledim gencer'iiii bayramda konuştuk sanırım ama az. benim de çok zor bi dönemimde bana çok yardım etmişti gerçi birbirimize durmadan kötü şeyler hatırlatıyorduk ama sonra bişey bulup mutlu oluyorduk.
tek bildiğim he is ''okay'' i guess