Tuesday 7 August 2007

dokuzuncu gün --surrender

Bugün hiçbir gücün beni evden çıkaramaması konusunda çok kararlıyım. Başlıktan da anlaşılabileceği gibi 9. gündeyim ve Billy Talent ruh hali içindeyim. Rüyamda babamla kavga edip sinirimi bozduktan sonra, kedime sarılmış bir halde uyandım. Onu uyandırmadan yavaşça kalktım, The Bachelor izledim. Türkiye'de The Bachelorette yaparlarsa kesin katılırım dedim kendi kendime. Sonra birşeyler yedim, o birşeyleri hazırlarken bıçakla elimi kestim. Hayatımda hiç o kadar derin bir kesiğim olmamıştı. Olur öyle arada dedim, bant yapıştırıp TV karşısındaki yerime geri döndüm. Bütün gün yapmayı planladığım tek şey bu, evet.

9 günden sonra gerçekten umursayamamaya başladığımı hissediyorum. Gerçekten sinir bozucu şeylerle karşı karşıya kaldığımda bile whatever yapıp dönüp gidesim geliyor. Mutlu muyum bilemiyorum, ama mutsuz olmadığım kesin. Sanırım hiçbirşeyim, bu da hiç fena değil. Ya da fena belki. Bilmiyorum.

Bugünden itibaren tüm insan ilişkilerimde geri çekilme politikası izlemeye karar verdim.

2 comments:

Zui's diamond dust shoes said...

whatever i choose i'll sing the blues if i want

ilke said...

"geri çekilme"? şimdi de birbirmizden habersiz, aynı anda aynı kararları mı almaya başladık? evet geri çekiliyorum, ortamlardan ve insanlardan.