Saturday 11 August 2007

13. gün-- nimm mich mit, tommi boy

Buzlu Coca Cola Light'ımı içerek ve Digitalism-Pogo dinleyerek yazlıkta oturuyorum. Bugün kendime o kadar güzel bir kek yaptım ki, çok gurur duyuyorum kendimle. Muzlu ve çikolatalıydı. Yapıp bir dilimin tamamını bile yiyememiş olmam çok dandik birşeydi. İlacın yan etkilerini fazlasıyla hissetmeye başladım 2 gündür. 13. gündeyim, zaten 2 haftadan önce etki etmemesi normaldi. İştahım hiç yok, midem bulanıyor ve sürekli esniyorum. 24 saat uykuya hazır haldeyim. Ama hissettiğim huzurla kıyaslayınca, sanırım bu ödenebilir bir bedel.

Pazartesi 3 ayrı doktorla randevum var. Hastanelerden, doktorlardan, ilaç kokusundan nefret ediyorum.

Acilen değişik birşeylerin olmasına ihtiyacım var. Birilerinin hayatıma dokunmasına, bana güzel şeyler söylemesine ve gece yatakta uyumadan önce aklıma o güzel şeyleri getirip gülümseyerek uyumaya *çok* ihtiyacım var.

Vodka kokteylleri hazırlamaya bayılıyorum.

No comments: