Tuesday, 31 May 2011

jesus h. christ on a bike

MSN'de biriyle konuşuyorum, bana ne okuduğumu soruyor, olaylar gelişiyor:



Açıklıyorum bölümü feminist teori/queer teori/cinsiyet ve cinsellik teorileriyle ilgileniyoruz diye, bu sefer "Hıı, tıp gibi bişey mi yani?" diyor bana. Hey yarabbim diyorum içimden. Bölümümü söylediğimde Türkiye'deki çoğu insan "O ne?" tepkisi veriyor, ama insan bir Google'a yazıp aratır değil mi? Üstüne üstlük açıklıyorum, hala tıp falan diyor bana.

Cehaletini gurur duyulası bir şey olarak görüp ondan kurtulmak adına hiç bir çabası olmayan insanlara hiç tahammülüm yok, *hiç*. Anında block.

4 comments:

Claire De Lune said...

offf o ne yaaa ahahaha:D

zerofeelings said...

aynen ya dimi.. şaka gibi :D *gülse mi ağlasa mı bilememek*

Homo Frigidus said...

tam da gynocriticism çalışırken üstüne bu postu görmek... ona ne derdi acaba "jinekoloji gibi bişey mi anlamadım?"

sosyolojinin alt dalı dedikten sonra otopsi mi demesi süpermiş yalnız oraya nerden bağladı öğrenmek istiyorum :D

zerofeelings said...

evet, öyle derdi bence de :D

otopsi ne alaka ben de onu anlamadım. ama "hostes" nereden çıktı onu da anlamamıştım zaten :)

mi'yi bitişik yazmak zaten -10 puan.