Friday 22 April 2011

a walking abortion, aborted at the gene stage

Gazete okuyan/haber izleyen biri olmadığımdan haberleri Sözlük'ten alıyorum genelde. Az önce gözüme takılan haberin başlığı "Tacizciyi yakalamak için 'yem' yaptığı eşi tecavüze uğradı".

Bu da haberin Sözlük'teki başlığı.

Başlıkta yapılan yorumlar en az tecavüzün kendisi kadar rahatsız edici:

- Olayı "sabah sabah kopartan trajikomik haber" diye tanımlayıp Levent Kırca parodilerine benzetenler,

- "Be amına koduğumun kavatı, bir kapı ötede kadını 15 dakika boyunca sikmişler" gibi okuması bile içimde kusma isteği yaratan yorumlar yapanlar,

- "Sakat fucker hakkında manowar şarkı yazmalı, ve adam haklı, kadın kendi istemiş" diye saçma salak, sikko laflar edenler,

- Tecavüz kadar iğrenç bir şeyden "karını içerde bağırta bağırta götürüyorlar" şeklinde bahsedenler,

Ne ararsanız var.

Böyle birbirinden salakça yorumlar yapan insanların varlığı beni insanlığımdan utandırıyor neredeyse.

Tecavüz kadar hem fiziksel, hem de ruhsal olarak acı verici, kalıcı olarak kirletici ve iğrenç bir olayın şakasını yapanların; tecavüzü hafife alanların gerçekten annesi, kız arkadaşı, kız kardeşi yok mu merak ediyorum. Kendileri erkek olarak tecavüz gerçeğine bağışık olduklarını mı sanıyorlar, merak ediyorum.

Benim gözümde bu tür yorumlar yapan insanların tecavüzü eden insandan hiç bir farkları yok.

Dilerim hak ettikleri gibi olurlar.

No comments: