Tuesday 15 June 2010

more msn weirdos

Msn'de çok garip insanlarla karşılaşıyorum bugünlerde. Mesela dün bir adet ekledikten-2-dk-sonra-cam-açalım-diyen-insanla karşılaştım. Açmayacağımı söyledikten sonra karşılıklı birbirimizi engelleyip sildik. Bir de "ee hiç selam vermiyorsun" yapan biri var listemde. Ben kimseye selam vermem ki, msn'e girince bakmıyorum bile kim online diye. Açıyorum bir kenarda duruyor, biri mesaj atınca bakıyorum. Bazen şu anda olduğu gibi bir şeylerle uğraşıyor oluyorum, altta mesaj ışığı yanıp sönüyor, işim bitince bakıyorum. Anında cevap vermek zorunda değil kimse kimseye. Son iki gündür de listemdeki birisi sürekli "Sen meşgulsün galiba" diyip duruyor, 30 saniye geç cevap veriyorum çünkü. "Hayır meşgul değilim" dediğimde de bana kelimesi kelimesine "Ben bişi yazınca cvbın hemen gelmesini dilerim, aksi olunca başka bişeyle alakalı olduğunu düşünürüm" cevabını verdi. Ne garip insanlar var cidden. İşsiz güçsüz bir insan mıyım ben ki her nete girdiğimde sadece MSN açık olsun, bana kim mesaj atacak diye bekleyeyim? Onu yapacak bile olsam MSN'i sadece onunla konuşmak için mi açıyorum ben? Çok süper muhabbetlere girdiğim biri olsa neyse hani. Gerçekten böyle insanlara tokat atasım geliyor, konuşmayı kesiyorum zaten genelde. Bir şey yazınca "cvbın" hemen gelmesini dilermiş de bilmemneymiş, her dilediğimiz olmuyor değil mi hayatta? Ne kadar küçük dağları ben yarattım modunda bazı insanlar, sanki herkesin hayattaki tek işi sana msn'de cevap yazmak.

1 comment:

Jane the Ripper said...

Bir de yazılan mesaja 5 saniye içinde cevap vermezsen ardarda titretenler var ya, öüüf ya. Kendimi atasım geliyor bir yerlerden.