Thursday 6 May 2010

love bbm


Bugün İngiltere'de ulusal seçimler yapılıyor. Benim için sıradan bir gün, ama hava mükemmel. Son 3 gündür hava sürekli güneşli hatta, umarım böyle devam eder.

Blackberry Messenger reklamına bayılıyorum fazlasıyla. Sloganı hoşuma gidiyor. BBM kadar süper az şey var hayatta, herkesin Blackberry'si olsun ve canım sıkıldıkça BBM'de saçma sapan şeylerden bahsedelim istiyorum. BBM kullanan var mı?
Sınavlarım bittikten sonra bir yere gidesim var. Neresi olduğu umrumda değil, sadece 2 günlüğüne bir yere gitmek istiyorum. Helsinki ve Manchester'a baktım; Helsinki'ye uçak biletleri garip şekilde pahalı (yaz günü kim tatile Finlandiya'ya gider bilmiyorum), Manchester'a ise 8 saatlik bir otobüs yolculuğu yapmaya üşendim. Ama 38 poundluk (Manchester'dan daha ucuz) otobüs biletlerine denk gelince belki Amsterdam'a giderim diye düşünmeye başladım. Yine de tek başıma gitmek ve 12 saatlik otobüs yolculuğu gözümde büyüyor. Gitsem mi emin değilim.

Salı günü finallerim başlıyor.

No comments: