Saturday 27 March 2010

scared of girls


Post-feminism essayim sonunda bitti ve bugün Amerikan dış politikası essayime başlamam gerekiyor. Sanırım en son haftasonu gece dışarı çıkışım Ocak'ta İzmir'deykendi (geçen haftaki IAMX konseri dışında). Burada nedense çıkınca hep haftaiçi çıkıyorum, ama en son haftaiçi çıkışım da 1 ay önce falandı. Zaten bu aralar haftasonlarım hep essay yazarak geçiyor. Yaşasın asosyallik.

1-2 hafta önce Placebo'nun en sevdiğim albümü olan Without You I'm Nothing'i yeniden aldım. Yeniden dediğim 10 yıl önce falan Türkiye'deyken almıştım ama mp3 çılgınlığı sonrası şu an nerede bilemiyorum. Hem albümü, hem de elimde bir CD ve booklet olmasını ne kadar özlediğimi (ve iPod'a tercih ettiğimi) fark ettim. Without You I'm Nothing albümünü baştan sona sanırım en son 14 yaşındayken falan dinlemiştim CD'den. O anki ruh ve kafa halimle şu anki arasındaki fark dinleyişime, sözleri anlayışıma ve benim için ifade ettikleri şeylere o kadar çok yansıyor ki, çok ilginç bir deneyimdi.

Scared of Girls ayrıca tüm zamanlarımın favori Placebo şarkısı sanırım. Benden başka pek seven yok ama galiba.

An introverted kinda soul,
The earth did open, swallow whole,

Her next of kin who lived in sin,
was asking god to let her in,

An extroverted kinda girl,
did tour the world with MC5,

Her younger sister, had a blister
where I kissed her on her thigh

Careenin',
Careenin',
Careenin',
Careenin',

I'm a man a liar
Guaranteed in your bed,
I gotta place it on the rack,
got a place inside it.

2000 Placebo İstanbul konserinde aldığım bir WYIN albüm kapağı posterim vardı ayrıca, bulasım var.

No comments: