Monday 18 January 2010

computers, boobies and religious terrorists

İngiltere'deki internetime bir şey oldu. Eve geldiğimden beri fark ettim ki, bazı siteler açılmıyor. Hem netbook'um hem de laptop'umla denedim, ikisiyle de aynı siteler açılmıyor, yani durum bilgisayarımla alakalı değil. Firewall kapatarak da denedim, onunla da ilgili değil. Virüs taraması yaptım, bütün spyware ve türevlerini bulup sildim, yine aynı. IE7 ve IE8 aynı sonucu veriyor. Modemi 500 kere resetlemek de bir işe yaramadı. Sonra aklıma geldi proxy sitelerinden birini kullanarak girmek, o zaman açılmayan siteler açılıyor gayet. Servis sağlayıcım o siteleri engellemiştir desem engellenecek siteler değil, okulumun internet sitesi falan. Delirmek üzereyim, sorunun ne olduğu hakkında bir fikri olan var mı?

Bu arada hayati web sitelerim olan Facebook, eBay, the Purse Forum, Hotmail ve the Athenaeum açılıyor, thank the gods. Ama ders programıma bakamıyorum :(

Din ve terörizm essay'imin yarına kadar bitmesi gerek.

Balenciaga boobie ne kadar çirkin bir şeydir ayrıca. Boobie kelimesine uyuz olan bir tek ben miyim bir de?

1 comment:

Repentant said...

buraya bir cift meme birakmistim,geri almaya geldim fakat koydugum yerde bulamadim.goren oldu mu?