Friday 3 April 2009

vince noir is the king of the mods


Driving along on a plastic dream,
heart beats fast, like a tiny machine,
I am Electro Boy,
I am Electro Girl,

Sailing along on a perspex sea,
Crystal Moccasins, bionic cheese,
I am Electro Boy,
I am Electro Girl
Her cümlemin sonuna Bionic Cheese ekleyerek Lisa'yı deli ediyorum bu aralar. Bionic Cheese!! Bugün İtalyan yemeye gidiyoruz 6. ayımızı kutlamak için, sonrasında da London Gay and Lesbian Film Fest'den bir film izleyeceğiz. Yemek sipariş ederken garsona "Can I have some bionic cheese on my pizza please?" desem ne olur merak etmekteyim.
Ayrıca constructivism ve world state konusunda bir essay'i konuyu seçmemden sonraki 24 saat içinde nasıl bir insan üstü güçle bitirdim bilmiyorum ama tebrik ediyorum kendimi.
Bionic cheese dudes!!

1 comment:

sourang said...

ilk başta Dee yi (Noel'in sevgilisi)sevmemiştim ama sanırım o biraz kıskanclıktandı hahaha daha sonra Noel'i Courtney Love la flan takılır görünce kıza karşı bi sempati beslemeye başladım :Q
Noelin ne işin var zaten medya maymunu Courtney le anlamadım ki :S