Monday 30 March 2009

i swallow words like a placebo

Placebo konser haberinden olsa gerek bütün gece Placebo konseptli rüyalar gördüm. Gece uyumadan önce 9 yıllık Placebo sevgimi artık bir dövmeyle kutlamanın zamanı geldiğine karar vermiş ve bileğime Without You I'm Nothing yazdırmayı düşünmüştüm. Sabah uyandığımda birden "I had an epiphany!!" şeklinde "Neden Soulmates Never Die yazdırmıyorum ki?" dedim kendime. Neden bilmiyorum, Placebo'nun o dönemini daha çok özdeşleştiriyorum kendimle. Karar veremedim, %30 WYIN-%70 SND gibiyim şu an. Fikri olan?

7 comments:

uyumsuzpenguen said...

"without you i'm nothing" olmalı bence (:

eloise vera said...

soulmate; inanmayı çok isteyip aslında olmadığını bu ahir hayatım boyu gözüme gözüme sokan bir kavram olduğundan [sende de bu arayış mümkündür, yengeciz neticede] bir daha düşün ve pişman olma derim (:

pk. said...

başka bi açıdan yaklaşıcam izninle;
soulmates never die daha bi dövmeye yakışır nitelikte sanki.

Dilcun D. said...

oyumu "soulmates never die"dan yana kullanıyorum. of, baya güzel olabilir hatta!

mars in velvet said...

without you i'm nothing

cunku en azından bi yerde placebo/brian'a da ithaf etmis oluyosun, oburunde gercek bir soulmate lazım gibi :)

cansu korkmaz said...

"SND" iyidir iyi ;)

Anonymous said...

SND SÜPER!