Sunday 29 March 2009

ashtray heart

I will battle for the sun
And I won’t stop until I’m done
You are getting in the way
And I have nothing left to say

I will brush off all the dirt
And I will pretend it didn’t hurt
You are a black and heavy weight
And I will not participate

Dream brother, my killer, my lover
Dream brother, my killer, my lover..


Placebo'nun son single'ı Battle For The Sun'ı dinliyorum şu an. Nasıl beceriyorlar, nasıl her albümleri o anki ruh halime, hayatımın o dönemine bu kadar uyuyor bilmiyorum. Ne yapsalar tapınarak dinleyeceğim tek grup, Brian Molko öl dese mutlu öleceğim tek insan. İstanbul konserleri varmış hem de Haziran'da, mükemmel.
Bu arada yeni davulcularının tipine ısınamadım, dandik hardcore gruplarının redneck'liğini dövmelerle kapatan bir üyesi gibi. Placebo'nun imajına yakışmamış hiç. Ama Brian'ım Molko'mun saçlarının daha uzun olmasına bayıldım. Of tapıyorum bu adama ben.
Dream brother, my killer, my lover.

1 comment:

jackfairy said...

tamamen ayni seyleri dusundum bugun....tu me fais tellement peur parfois!