Friday 6 February 2009

first loves die hard... and with a vengeance

The L Word SPIOLER ALERT!! 6. sezonu izlemediyseniz ya da detayları bilmek istemiyorsanız okumayın resimden sonrasını.



Evet. Max'in hamile olma olayı hayatımın en oha dakikalarından birini yaşattı bana. Yani 40 yıl düşünsem bir dizide en tahmin edilemez olay ne olabilir diye, bu hayatta gelmezdi aklıma, tebrik ediyorum gerçekten. Ben Max olsam sanırım öyle birşey başıma gelse ciddi anlamda intiharı düşünürdüm.

6. sezon 3. bölümde (LMFAO) Shane-Jenny ikilisine Alice ve Helena'nın tepkilerine bayıldım. "Az değilsin Alice" dedim ayrıca, 2 dakikada herkese bir dedikodu bu kadar mükemmel yayılabilir. Bir kez daha Alice'le olan karakter benzerliğime hayret ettim. Evet, dedikoducuyum. Bu aralar dedikodu yapmıyorum ama hiç, neden bilmiyorum, çevremde dedikodusu yapılacak insan kalmadı İngiltere'ye geldiğimden beri, ve Lisa dışında kimsenin özel hayatını bilecek kadar yakın değilim insanlarla, birkaç istisna dışında, o istisnalar da yakın arkadaşlarım olduklarından özel konularını kimseyle paylaşmam zaten. Evet, dedikodu öldü.

Bölümün geri kalanı baydı beni, Shane ve Jenny içeren hot sex scene istiyoruz efendim. Ayrıca Helena ve Dylan ne zaman make up sex yapacaklar merak ediyoruz. DYLENA!!

1 comment:

Anonymous said...

aynen bende olsam atardım kendimi.erkek olmak istiyorsun ve hamilesin olaya bak yahu:S..

niha o hepimizin temennisi shane-jenny :D