Saturday 13 September 2008

your lipstick, his collar.. don't bother angel

Taking Back Sunday-Cute Without The 'E' 'nin Punk Goes Acoustic versiyonunu ne kadar sevdiğimi hatırladım birden. O şarkıyı ne çok dinlemiştim yıllar önce.

And will you tell all your friends you've got your gun to my head?

Geçen gün telefonumdaki mesajlara bakıyordum, kilitlediğim mesajlara denk geldim. Onları pek okumam genelde, 3 yıl önce gelenleri bile saklıyorum aslında, acı verir diye okumuyordum. Baktım okudum hepsini, İlke ve Yasemin dışında tek bir tanesi bile artık hayatımda olmayan insanlardan gelmiş "Seni seviyorum, hep yanındayım, hiç bırakma beni, sana aşığım" etc. mesajları. Komik geldi birden, o yalanların hepsi. "Ben seni hep seveceğim sen beni terk edip gitsen bile"ler falan.. Ne kadar da yalan. İronik olan ise o mesajı atan çoktan gitmiş, ben kalmışım, ben onu o kadar unutmamışım ki hala gözlerim doluyor hatırladığımda, o beni çoktan unutmuş.

Hoping for the best just hoping nothing happens
A thousand clever lines unread on clever napkins
I will never ask if you don’t ever tell me
I know you well enough to know you never loved me

Why can’t I feel anything
From anyone other than you?

And all of this was all your fault

(I stay jealous)
I stay wrecked and jealous for this,
For this simple reason
I just need to keep you in mind
As something larger than life
(she’ll destroy us all before she’s through
And find a way to blame somebody else)

No comments: