Tuesday 2 September 2008

london calling!!

Yine ilacımın saatini yarım saat kaçırdım, kafam hafifleyip kendi çapında dönmeye başladı. İçim bi fena oldu.

Bugün ilk kez makarnayı tatmadan sadece dakika tutarak olmuştur deyip bıraktım. Hayatımın aşırı al dente olmuş ilk makarnasıydı. Tadına baktım, yemedim, başka yemek yaptım, onu da yemedim. Neden bilmiyorum.

Akşam Londra'ya gidiyorum, belki yarın Canterbury'e giderim ama çok üşeniyorum. Cuma günü bir geceliğine İskoçya'ya gidiyorum, Pazartesi dönüyoruz sanırım. 20'sinde tamamen gidiyorum Freshers' Week için. Gerçi 2. sınıftayım, Fresher da sayılmam pek.

Ev arkadaşlarımdan 2'siyle tanıştım, geriye kalan 2'sinin nasıl insanlar olduğuna dair en ufak bir fikrim yok. Biri kız biri de erkekmiş ama, onu biliyorum. Umarım kız olan süper bir insandır.

27'sinde okulda Klaxons çalıyormuş. Mutlu oldum.

No comments: