Tuesday 2 September 2008

mean girls

Bir arkadaşımın sevgilisinin en yakın arkadaşı tarafından çalındığını ve şu anda kızın çok fena depresyonda olduğunu öğrendim dün. Daha birkaç hafta önce bu 3 insanla aynı masada oturup içiyorduk, meğer kimsenin haberi olmadan o sırada X kişisi son derece kankası olan Y kişisinin sevgilisini götürüyormuş el altından. Söz konusu Y ve sevgilisi çok aşık görünüyorlardı birbirlerine, onu da geçtim, insan nasıl böyle bir bok yer? Hadi çok fena aşık oldun, insan ayrılsınlar da üzerinden biraz zaman geçsin diye bekler bari nezaketen. En iyi arkadaşının sevgilisine göz dikmek nasıl bir leşliktir, onu geçtim, onlar hala birlikteyken gidip ayartan insan nasıl bir insandır, hatta insan mıdır nedir, bilemiyorum yani gerçekten. Olayı öğrenen Y kişisi, kankası X'i baya bir dövmüş duyduğuma göre öğrendikten sonra. Ben olsam gözüm döner öldürürdüm herhalde. Pek tanımam Y'yi, yakın arkadaşım değildir ama çok çok üzüldüm gerçekten durumuna, umarım yakın zamanda iyi olur ve herkes cezasını bulur.

1 comment:

mars in velvet said...

aaa ne kadar tanıdık. evet y için bende üzüldüm şu an.