Sunday 18 May 2008

harm none

Too Late To Apologize dinlerken yapmış olduğum hataları, kalbini kırdığım insanları düşünüyorum. Hayatım boyunca asla hak etmeyen bir insanın kalbini bilerek kırmadım. İsteyerek kırdığımda ise, karşımdaki insanın bana yapmış olduğu bir yanlışı bahane gösterdim kendime. İnsanlar ufak hareketlerinin bile beni ne kadar kırabileceğini hiç bilmediler, en takmıyor göründüğüm insanlar bile tek kelimeleriyle kalbimi kırabiliyorlardı, bunu dışarı hiç vurmasam da. Kırıklığımı intikam planlarımla örttüm, bana yapılan herşeyin karşılığını ödettim insanlara. Anlayamamış olduğum şey, onların zaten daha sonra bir başkasından bana yaşattıkları acının karşılığını bulacaklarıydı. Böylece verdiğim karşılıklar yine bana hayatımda daha fazla zorluk olarak geri döndü. Hayatımda gözümün içine baka baka, tamamen davranışlarının farkında olarak kalbimi kıran 3 kişi oldu. Ben bugüne kadar 3 kişiyi kırdım. Birine ne şekilde bir kötülük yaptıysam, trajikomik derecede benzer ayrıntılarla dolu bir durumda ben de kırıldım bir süre sonra. Bundan sonra sonuçlarını düşünerek davranmakta kararlıyım. Bir gün alakasız da olsa bir insanın birine ihtiyacı varken yanında olursam, benim için de birileri olacaktır. Bence buna hepiniz dikkat etmelisiniz. Bir cümlenin ya da bir bakışın bile çok şeyi değiştirebileceğini, hiç bir kinin tutmaya değer olmadığını unutmayın.

1 comment:

ilke said...

what goes around comes back around ...