Saturday 2 February 2008

ayo technology

Pek sakin bir insan olduğum söylenemez. Aksine, oldukça sinirli ve takıntılı bir insanımdır. Şaşılacak derecede kinci bir insan olarak, bugünlerde kafamda yer eden birkaç şey var.

1-Hayatta en en en en en hoşlanmadığım şey, haksızlıktır. Sinirlerimi en tepeme zıplatan tek şeydir diyebilirim hatta. Hesabı şişiren barmenlerden hoşlanmam. Varoşluk yapıp "ödemiyorum lan" dememiş olsam bile, bu saatten sonra asla ve asla size tek kuruş para kazandırmayacağımdan, hatta mümkün olduğunca mekanınıza zarar vereceğimden emin olabilirsiniz sevgili you-know-what-i'm-talkin-about yer. Yarınki programıma kızlar tuvaletinizde maddi zarar yaratmakla başlayacağımdan şüpheniz olmasın.

2-Anonim kişilikler oldum olası sinirime dokunmuştur. Fashionalism'e son günlerde saran ezik şey, sanıyorum şu an bunu okuyor olmalı. Kendisine birkaç lafım var:
"Dandik" olarak nitelendirdiğin şeyi şu an okuyorsun gayet. Sen kimsin, o zaten çok ayrı bir konu. Varoşsal karakterini anlayışla karşılayabilirdim aslında, elbette senin suçun değil o şekilde doğmuş olman; ancak insanlara edecek lafın varsa bari arkasında durmayı da götün yesin. Hatta bence bir kelime olsaydın sen, "impotent" olurdun.

3-İzmir'de bulunduğum son 1 ay içerisinde taksicilere kazandırdığım paraları toplasam cidden bir üçüncü dünya ülkesini geçindirirdim sanıyorum.

4-Uykusuzluk hoş değil.

1 comment:

ilke said...

i <3 you. and i think "fashionalism" is the special tie between us. it symbolizes our togetherness. I mean there have been lot of people since we started it they are gone and some of them changed but you and me are still together in this work(the work still symbolizes our emotional and physical togetherness ofcourse). That's why i feel happy when i see "fashionalism" at the top of your links and among your words :)